Heart-Profit ERP
October 05, 2024, 12:32:50 pm *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Bestellijst wordt niet verwijderd  (Read 2500 times)
0 Members and 6 Guests are viewing this topic.
Demis van Kouwen
Profitable
***
Offline Offline

Posts: 1249

Get starting...


View Profile WWW
« on: January 29, 2007, 08:00:35 pm »

Op de webshop wordt bij het verwijderen van de bestellijst, bij onderhoud bestellijsten, de bestellijst nog wel weergegeven bij het selecteren van een bestellijst bij zowel de actieve lijst als bij de meerdaagse bestelling.
Ofwel, ik vermoed dat hier e.e.a. niet juist wordt gesynchroniseerd. Als je de (verwijderde) bestellijst selecteert dan is deze leeg.


Logged

Heart-Profit company ID : GE
remco
Helper
*
Offline Offline

Posts: 47



View Profile WWW
« Reply #1 on: January 30, 2007, 08:27:55 am »

Ik denk dat je bedoeld dat wanneer je een Bestellijst verwijderd, in Onderhoud/Bestellijsten, die als Groep is aangeduidt dat deze Groep zichtbaar blijft in het keuzelijstje Selecteer Een Bestellijstgroep via de menukeuze Meerdaagse Bestelling.

De functie Verwijder Bestellijst verwijderd NIET de Bestellijstgroep.

Dit werkt wat mij betreft helemaal goed.  We hebben het hier telefonisch heel kort over gehad.

Wat mij bijstaat is dat we dit voorlopig zo zouden laten. Wat er wat mij betreft bij zou moeten bij Onderhoud/Bestellijsten is een extra button met de functie "Verwijder Bestellijstgroep".

Een andere mogelijkheid is om de huidige functie aan te passen zodat aan de Gebruiker een keuze heeft om ook de Bestellijstgroep te verwijderen.
Logged

Heart-Profit company ID : HA
Demis van Kouwen
Profitable
***
Offline Offline

Posts: 1249

Get starting...


View Profile WWW
« Reply #2 on: January 30, 2007, 08:31:56 am »

Ik denk niet helemaal dat we nu hetzelfde bedoelen.
Als je een bestellijstgroep verwijderd, en daarmee dus ook alle bestellijsten die daaraan gekoppeld zijn, dan blijft de bestellijst (die eerst een groep was) nog zichtbaar bij het selecteren van een meerdaagse bestelling, waarom? Deze is bij onderhoud bestellijsten al niet meer te zien  Wink

Daarnaast is het inderdaad ook nog de vraag hoe ik een bestellijstgroep weer ontkoppel, zodat alle het weer een *normale* bestellijst wordt. Dit is nu volgens mij ook niet mogelijk.
Logged

Heart-Profit company ID : GE
remco
Helper
*
Offline Offline

Posts: 47



View Profile WWW
« Reply #3 on: January 30, 2007, 08:48:59 am »

We bedoelen wel precies hetzelfde, lees mijn eerste zin nog eens.  De button waarvan jij denkt dat deze de Bestellijstgroep verwijderd is dezelfde button die er altijd heeft gestaan en die altijd alleen maar de Bestellijst heeft verwijderd.  Ik zal de Tooltip verduidelijken.

Als je een bestellijstgroep verwijderd

Nogmaals: Het is niet mogelijk om een Bestellijstgroep nu te verwijderen dus jij kan dat ook niet.  Zie mijn vorige post voor een eventueele oplossing indien dat echt gewenst is.

Voor de duidelijkheid: Definities van Bestellijsten en Bestellijstgroepen staan in aparte tabellen, het zijn twee verschillende dingen.

En nu is het mijn beurt om een  Wink te geven.
 
Logged

Heart-Profit company ID : HA
remco
Helper
*
Offline Offline

Posts: 47



View Profile WWW
« Reply #4 on: May 03, 2007, 09:59:25 am »

De mogelijkheid om een Bestellijstgroep te verwijderen is inmiddels geimplementeerd
Logged

Heart-Profit company ID : HA
Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1 RC2 | SMF © 2001-2005, Lewis Media Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.026 seconds with 20 queries.