De meest eenvoudige situatie is natuurlijk zo na te doen. Ik neem twee schermen, type in beide schermen het ordernummer in, en, precies zoals het hoort, een van beide krijgt de melding 'gegevens geallokkeerd', welke 30 keer blijft knipperen, en daarna krijgt de gebruiker de mogelijkheid het af te breken.
Het lijkt erop dat je in je reply iets anders zegt dan in het oorspronkelijke topic.
Ik heb al een aantal keer gehad dat de twee touchscreens verkoop die wij hebben gelijktijdig in 1 order zitten.
Volgens mij is dit een andere melding. Het gaat nu echt met dezelfde klant op 2 schermen.
Eerst zit je met 2 TouchScreens in 1 order, in de 2e melding heb je het over dezelfde klient.
De exakte situatie wordt nu erg belangrijk voor het kunnen reproduceren (en daarna oplossen) van het probleem.
Krijg jij het voor elkaar op 2 TS schermen dezelfde order geaktiveerd te hebben of heb je 2 orders van dezelfde Debiteur (in welk geval niet de order, maar bijv. de Debiteur het probleem kan zijn).
Waar treedt het geallokkeerd zijn precies op? Direkt na intypen ordernummer? Of pas bij het opgeven van de Emballage? Of na F1?
Wat helemaal een uitkomst zal zijn, is als je (terwijl de melding staat te knipperen) een toetsenbord tot je beschikking hebt (desnoods door dat scherm via een remote sessie over te nemen) en dan op de letter L te drukken. Dan kunnen we direkt zien op welk bestand je zit te wachten.