Heart-Profit ERP
July 01, 2024, 08:38:58 pm *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Scan Terminal Verplaatsen + Splitsen N/T  (Read 1645 times)
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Heart Informatisering B.V.
Partner
******
Offline Offline

Posts: 27445


View Profile WWW
« on: August 17, 2006, 10:14:24 am »

 
 
FunktieOmschrijvingDtm.Vl.WyzDtm.L.Wyz
LOOFT       Omschrijving (nog) niet bekend    14-08-2006    17-08-2006
LOTSSTGE    Scan Terminal Extra Etiket GO    10-08-2006    18-08-2006
LOTSSTMN    Scan Terminal Menu    11-08-2006    17-08-2006
LOTSSTSP    Scan Terminal Splitsen Pallet    11-08-2006    18-08-2006
LOTSSTVP    Scan Terminal Verplaatsen    11-08-2006    18-08-2006
LOTSSTVS    Scan Terminal Verplaatsen + Splitsen      -  -        17-08-2006
SYSS        Omschrijving (nog) niet bekend    14-08-2006    18-08-2006
Logged
Peter Stordiau
Administrator
Partner
*****
Offline Offline

Posts: 4073


Just testing


View Profile WWW
« Reply #1 on: December 14, 2006, 12:12:57 pm »

Waar dit op zich de funktionaliteit behelst waarmee een partij middels de RF Scan Terminal (realtime) kan worden verplaatst, behelst ze intrinsieke funktionaliteit die op andere wijze niet mogelijk is;

De funktionaliteit is -in samenwerking met funktionaliteit die de Goederen Ontvangst via de Scan Terminal regelt- zo ingepast dat hiermee de manipulatie op pallet niveau mogelijk wordt. Dat wil zeggen, zonder dat hiervoor inrichtingsaanpassingen voor behoeven te worden gedaan.

Het geheel is zo opgezet dat middels handelingen die niet meer dan een "scan" op palletlabel en voorraad(doel)lokatie op de heftruck, voorraad kan worden verplaatst (wordt onmiddellijk in het systeem verwerkt).

Bij het moeten splitsen van een pallet (er moeten 10 dozen van de pallet van 40 worden verplaatst) is alle mogelijke efficiëntie aangebracht om de heftruckchauffeur er eigenlijk niets van de laten merken. Dit, terwijl er toch minimaal een label aanwezig zal moeten zijn (moeten worden gemaakt) om de nieuwe pallet te kunnen identificeren. E.e.a. wordt gerealiseerd door impliciete printopdrachten (lees : vergt geen extra handeling van de chauffeur), naar printers die zo dicht mogelijk op zijn pad liggen. Bijvoorbeeld bij de plaats waar de pallet heen moet (zoals Raapvloer), of juist waar de pallet vandaan komt (kan Goederen Ontvangst zijn).
Indien nodig kan de default printer op de Scan Terminal worden overruled.

Merk op dat iedere pallet via bedoelde consistente werkwijze individueel is geïdentificeerd, en dat dit identificeren (en geïdentificeerd houden)  geen enkele extra handeling(en) vereist.

Wordt op deze manier gewerkt, dan zal Inventariseren middels de Scan Terminal enorm veel efficiënter kunnen gebeuren (een beetje schieten op een pallet hier en daar ... klaar  Cool ).
Logged

Heart-Profit company ID : HA
moderator all boards
Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1 RC2 | SMF © 2001-2005, Lewis Media Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.079 seconds with 20 queries.