Heart-Profit ERP
July 01, 2024, 02:15:01 pm *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: foutmelding  (Read 1397 times)
0 Members and 0 Guests are viewing this topic.
r.rijnvos
Knowledgable
**
Offline Offline

Posts: 224


View Profile WWW
« on: November 07, 2011, 10:39:35 am »

meerdere gebruikers hebben de volgende foutmelding gekregen: zie bijlage

Na Profit herstarten +tbc reorganiseren geen foutmelding meer.


* Doc2.docx (359.21 KB - downloaded 78 times.)
Logged

Heart-Profit company ID : RB
Wouter Rijnbende
Administrator
Partner
*****
Offline Offline

Posts: 5361


View Profile WWW
« Reply #1 on: November 07, 2011, 11:11:32 am »

De melding impliceert dat je TBC moet reorganiseren, dat heb je gedaan, en je probleem is opgelost.

Natuurlijk is het best mogelijk dat meerdere gebruikers ineens zo'n melding hebben gehad als er "iets" is gebeurd wat de boel voor meerdere gebruikers tegelijk verziekt: bijv. een stroomstoring.

Dat "meerdere gebruikers" hier ook last van hebben gehad, herken ik in ieder geval niet in je post. Eerder zelfs het tegendeel, immers, vanaf 07-11-2011 zie ik alleen maar registraties van gebruikers die TBC gereorganiseerd hebben (nog zonder een gelogde fout te hebben gehad). Gebruiker RR heeft wel een geblokkeerde funktie, maar net dié gebruiker staat niet in het lijstje die daarvoor TBC heeft gereorganiseerd :-) waarbij het dus voor de hand liggend is dat er "eerder" (desnoods vorige week al) "iets" gebeurd is waardoor op zijn PC had moeten worden gereorganiseerd.
Logged

Heart-Profit company ID : HA
Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1 RC2 | SMF © 2001-2005, Lewis Media Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.021 seconds with 20 queries.