Het zou logisch zijn wanneer dit wel gebeurt, vind ik.
Heb je op zich helemaal gelijk in, maar de funktionaliteit is zo niet ontwikkeld.
Iemand vraagt aan zoiets op niet aktief te kunnen zetten voor een bepaalde toepassing.
Aktief J/N rubriek wordt erbij gemaakt, en die toepassing wordt aangepast.
We kunnen óók een tekstsearch doen naar die plekken waar dat allemaal gebruikt wordt en je vindt een hele waslijst met plekken waar je een Kontaktpersoon kunt opnemen. De klant voor wie e.e.a. ontwikkeld is, wil dát allemaal niet hebben, dat gebruikt ze toch niet...
Zo af en toe staan we dit soort aanpassingen toe.
Dat houdt niet in dat de delen die niet werken, wij er alsnog ineens (gratis) bij gaan maken.
De helptekst van die rubriek vertelt je precies wat wel/niet aangepast wordt.
Dit mis ik ook bij het toevoegen van offertes, kontrakten en afleveradressen.
En zo kun je dus nog wel meer funkties vinden.
Kunnen jullie dit oplossen?
Ja hoor. En dan nemen we ze meteen in de helptekst op.
Aanpassing zal voor deze 3 entiteiten naar schatting op 1 tot 1,5 uur uitkomen.
Aanpassen ?