In het verleden is het sporadisch wel eens voorgekomen dat een printopdracht van een klant "hangt" zonder duidelijke aanwijzing. De printopdracht blijft in een "loop" zitten op een melding "(125) Printer is not ready", en probeert steeds opnieuw of de printer beschikbaar is, welke kontrole keer op keer negatief uitpakt, en waardoor er geen response meer volgt.
Per heden is de oorzaak van deze hangende situatie gevonden. Het probleem treedt op indien er naar het scherm geprint wordt (C:TROEPPRFILE.PRN) doch deze file door een andere (foutgelopen) toepassing is geopend. M.i.v. deze Releasenote zou het probleem verholpen moeten zijn, door zodra er een nieuwe print naar het scherm wordt opgestart, een eventueel geopende PRFILE.PRN te sluiten.
Funktie | Omschrijving | Dtm.Vl.Wyz | Dtm.L.Wyz |
SYP | Omschrijving (nog) niet bekend | 19-12-2014 | 03-02-2015 |