Heart-Profit ERP
November 27, 2024, 03:22:31 am *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
  Home Help Login Register  
  Show Posts
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
1  Heart-Profit Boards / Heart-Profit ERP Support / Re: Aanpassen produktiekaart on: March 13, 2015, 01:08:59 pm
Bedankt!
2  Heart-Profit Boards / Heart-Profit ERP Support / Re: Aanpassen produktiekaart on: March 13, 2015, 10:59:58 am
Aansluitend hierop:
Moest net een kaart verlagen en kreeg ik deze melding.
Het probleem is dus, dat als ik een kaart verhoog of verlaag,
Profit kijkt naar de vorige charge. Of deze is afgewerkt.
Deze vorige charge is vervallen en kan ik dus niks beginnen.

3  Heart-Profit Boards / Heart-Profit ERP Support / Re: Aanpassen produktiekaart on: March 13, 2015, 09:34:30 am
Klein misverstand hierover. De batch is nog niet gemaakt, het is dus geen herberekening maar alleen Invullen Ordergrootte. Dit gebeurt soms doordat:
- de kaart eerst wordt gemaakt
- van 1 van de grondstoffen net iets te weinig is
- batchgrootte wordt aangepast op de hoeveelheid van deze grondstof
- kaart wordt opnieuw geprint
4  Heart-Profit Boards / Heart-Profit ERP Support / Re: Raadplegen geleverde charges on: March 11, 2015, 10:32:35 am
Duidelijk, bedankt!
5  Heart-Profit Boards / Heart-Profit ERP Support / Raadplegen geleverde charges on: March 11, 2015, 09:35:36 am
Afdeling verkoop kwam met een vraag over raadplegen geleverde charges via 3-2-1-9-2. Hier vult men vaak een klientnummer in en een deel van en artikelnummer. Er volgt dan een melding 'Artikelnummer bestaat niet' welke eerder niet kwam? De zoekactie wordt overigens daarna wel correct afgemaakt. Is die melding onlangs ingebouwd?
6  Heart-Profit Boards / Heart-Profit ERP Support / Re: Aanpassen produktiekaart on: March 10, 2015, 01:30:10 pm
Ik denk dat het een aantal batches halffabrikaat zijn die later worden samen gevoegd, daarom zal de vorige batch nog niet gereed zijn gemeld. We moeten nu dus eerst de vorige batch gereed melden?
Gr.,
Bas
7  Heart-Profit Boards / Heart-Profit ERP Support / Aanpassen produktiekaart on: March 10, 2015, 10:14:40 am
Bedrijfsbureau meld het volgende probleem:

Ik wil de D0A962 kaart verlagen, maar dan krijg ik deze melding.
Van dit product zijn meerdere kaarten onderweg.
Sinds de upgrade is dit.
Niet handig, want wij moeten wel vaker kaarten verhogen of verlagen.

Kunnen jullie kijken wat er aan de hand is?
8  Heart-Profit Boards / Heart-Profit ERP Support / Re: Upgrade on: March 02, 2015, 09:37:01 am
Na deze upgrade willen we graag de DOS-versie laten uitschakelen zodat we volgende upgrades vanuit de Windows-versie kunnen uitvoeren. Kunnen we daar een afspraak voor maken?
9  Heart-Profit Boards / Heart-Profit ERP Support / Upgrade on: March 02, 2015, 08:56:26 am
Goedemorgen,
Kunnen jullie komende woensdag 4 maart een upgrade klaar zetten voor ons?
10  Heart-Profit Boards / Heart-Profit ERP Support / Re: Wijzigen Goedkeur/aftapkaart on: November 10, 2014, 12:48:58 pm
Bovenstaande is inmiddels naar wens opgelost.

Ik kreeg nog wel een nieuw verzoek van bedrijfsbureau. Op de productiekaart worden ZBK-codes geprint zodat de medewerkers kunnen zien welke beschermingsmiddelen ze moeten gebruiken. Is het mogelijk om de ZBK-code van het product op de goedkeur/aftapkaart te printen zodat ze ook hierbij passende maatregelen kunne treffen?
11  Heart-Profit Boards / Heart-Profit ERP Support / Re: Wijzigen Goedkeur/aftapkaart on: October 01, 2014, 12:37:39 pm
Bedrijfsbureau kwam met het volgende, weet niet of dit te maken kan hebben met de aanpassingen aan de print maar het lijkt vanaf dan te spelen:
Ik heb vanmorgen de opdracht van Gernant gekregen om de verkoooporders 20140929052 en 20140929055 te combineren. (beide producten)
Dit heb ik gedaan. Ik heb de bijbehorende kaarten en aftapkaarten geprint in de veronderstelling dat de beide verkoopordernummers er op vermeld stonden.
Nu wilde ik vanmiddag de CK14106 gaan opboeken en dan zie ik bij het verzendvoorstel wel 2x 4 stuks van 1 kg versturen.
Maar er staat maar een 1 verkooporder vermeld op het aftapkaartje. Dit was eerder niet het geval als je 2 orders combineerde.

In de bijlagen in te zien dat er maar 1 verkooporder vermeld staat.

De bijlagen stuur ik wel even via email.
12  Heart-Profit Boards / Heart-Profit ERP Support / Re: Geblokkeerde functie on: August 18, 2014, 10:45:54 am
Het is een bestaande gebruiker, de inrichting is ook niet veranderd. Wel komen er af en toe profiel-gerelateerde problemen voor dus dat zullen we dan eerst gaan herstellen.
13  Heart-Profit Boards / Heart-Profit ERP Support / Re: Geblokkeerde functie on: August 18, 2014, 10:18:46 am
Net deze gebruiker even een nieuw bestandje laten maken in haar eigen troep-directory en dat mag gewoon. Wat ik nog kan doen is vanavond het profiel een keer helemaal verwijderen, dat wil ook nog wel eens helpen in dit soort gevallen.
14  Heart-Profit Boards / Heart-Profit ERP Support / Geblokkeerde functie on: August 18, 2014, 09:25:37 am
Bij gebruiker KKO treedt er een geblokkeerde functie op bij het toevoegen van kontakten via 2-9-3-2, dit levert onderstaande melding op bij geblokkeerde functies. Kunnen jullie eens kijken wat hier aan de hand is? De betreffende toegevoegde kontakten worden overigens wel opgeslagen.
15  Heart-Profit Boards / Heart-Profit ERP Support / Re: Wijzigen Goedkeur/aftapkaart on: June 20, 2014, 01:58:44 pm
Fijn dank je!
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1 RC2 | SMF © 2001-2005, Lewis Media Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.127 seconds with 12 queries.