1891
|
Heart-Profit Boards / Heart-Profit ERP Support / Printerdriver commando UEL
|
on: April 05, 2007, 10:57:34 am
|
Richard,
Als ik probeer de nietfunctionaliteit van mijn printer aan te sturen, zou dat moeten werken met UEL (Esc%-12345X).
Dus ik geef in de printerdriver init codes het volgende in chr(27)%-12345X@PJL @PJL SET FINISH=STAPLE @PJL SET STAPLEOPTION=CUSTOM @PJL SET OUTBIN=OPTIONALOUTBIN2 @PJL ENTER LANGUAGE=PCL
De regel "chr(27)%-12345X@PJL" geeft echter een foutcode in Heart: Macro initialisatie-kode 2 Printerdriver onjuist
Enig idee wat ik fout doe?
|
|
|
1895
|
Heart-Profit Boards / Heart-Profit Releasenotes / Re: Verwijderen niet gebruikte Financiële Interfaces
|
on: April 04, 2007, 09:38:57 am
|
Wij hebben het hier ongeveer een 1/2 jaar geleden over gehad. Toen hebben we ook geconstateerd dat de helptekst mbt de regels in ieder geval bij 1 interface de bijbehorende journaalposthelp niet was bijgewerkt mbt de emballage regels. Dat is toen aangepast en jij hebt toen toegezegd nog een keer door alle teksten en interfaces te gaan.
Daar de verwijder actie van de "obsolete" interfaces van latere datum is, ga ik ervan uit dat dit mede het gevolg is van ons overleg. Dus mijn vraag: zijn alle helpteksten nu ook gecontroleerd?
2e: het is misschien handig het pad naar deze journaalpost definities op het forum te zetten? Ik weet dat ik me altijd weer een slag in de rondte zoek als ik ze nodig heb.
|
|
|
1896
|
Heart-Profit Boards / Heart-Profit ERP Support / Re: Hiërarchisch indelen Artikelen in Artikelgroepen heeft nadelen LOAGKPMV
|
on: April 04, 2007, 09:22:38 am
|
Funktie | Omschrijving | Dtm.Vl.Wyz | Dtm.L.Wyz | LOAGKPMV | Hiërarchisch indelen Artikelen in Artikelgroepen | 31-01-2006 | 08-02-2006 | Wat hier gebeurt heeft een neveneffect. Kon je voorheen alle artikelgroepen simpel koppelen met artikelmenu optie F, moet je nu 2 functies naast elkaar gaan gebruiken als er van een groeps-artikelgroep gebruik is gemaakt. ben er nog niet achter waarom en werkt niet handig. Immers een artikel valt in een groep of niet... 2e Die nieuwe functionaliteit werkt alleen bij verwijzing naar groeps-artikelgroepen, dat impliceert dus dat je een hele boomstructuur moet bouwen, analoog aan in het grootboekrekeningen systeem, klopt dit? Als ik hier niet mee aan het spelen was, hoe kan ik dan weten dat de koppelfunctionaliteit verandert is... Niet zo'n slimme opmerking dus Peter
|
|
|
1897
|
Heart-Profit Boards / Heart-Profit ERP Support / Re: LOBMZBZP Bitmap naar printerfile conversie bevat geen help
|
on: April 04, 2007, 09:20:46 am
|
Ik snap de werking, echter ik gebruik altijd de dos commandline tool van zebra zelf. Maar als deze goed werkt kan ik ook deze nemen. Zag echter geen specificatie welk bestand waar terecht komt en welke parameters je kunt aansturen. Zo kun je bij de originele tool van Zebra bv een "/x" meegeven welke het bestand comprimeert en een veel kleinere outputfile geeft als je grote gelijke vlakken in een logo hebt.
|
|
|
1900
|
Heart-Profit Boards / Heart-Profit ERP Support / Re: Hiërarchisch indelen Artikelen in Artikelgroepen heeft nadelen LOAGKPMV
|
on: April 03, 2007, 04:45:35 pm
|
vindt ik vaag verhaal. Immers je neemt bij de boekingen in het grootboek een boeking toch ook niet x maal op. Dan ga je toch voorbij aan het idee van een groeps-item.
Wat je nu doet is gewoon x keer koppelen. Dus eigenlijk een gekoppelde groep en niet een groeps-structuur. Dat betekent dat je op deze wijze veel meer records opbouwd dan de manier die middels ADGR opgebouwd wordt. Plus het feit als je later met onderliggende groepen gaat schuiven, hetgeen in ADGR wel kan, je nu volgens mij vast gaat lopen, immers dan kloppen de relaties niet meer.
Of begrijp ik jou verkeerd?
|
|
|
1901
|
Heart-Profit Boards / Heart-Profit ERP Support / Re: Opnemen invoerdatum bij toevoegen klachtorder LOKOTV
|
on: April 03, 2007, 03:57:22 pm
|
Nog iets wat vaak fout gaat in de klachten registratie is het verschil tussen klachtcode en oorzaakkode. deze zijn door Heart in 1 tabel gezet, maar betekenen iets duidelijk verschillends. De klachtkode is wat de klant meldt, bv: - product bedorven - transportschade - prijs klopt niet De oorzaakkode is de achterliggende reden welke bepaald is bij nader onderzoek van de klacht.
Zo kan een klant klagen dat bv een verfafbijt "opeens" niet meer werkt. Dat terwijl de oorzaak ook kan liggen in dat hij zelf van type verf verandert is. (mede reden voor dat vinkje : klacht terecht...)
|
|
|
1902
|
Heart-Profit Boards / Heart-Profit ERP Support / Re: Opnemen invoerdatum bij toevoegen klachtorder LOKOTV
|
on: April 03, 2007, 03:53:28 pm
|
De insteek is anders geweest bij het ontwikkelen van deze functionaliteit Bij invoer is een klacht altijd terecht, immers een klant klaagt niet zonder reden.
Na het uitzoeken en behandelen kan echter blijken dat de klant iets van jou had verwacht wat redelijkerwijs niet binnen jouw levervoorwaarden, specificaties of wat dan ook valt. Daarom is bij het afhandelen en afsluiten van de klacht de optie om het vinkje "klacht terecht" uit te zetten.
Dit omdat je later misschien wel statistiek wilt uitvoeren op het aantal klachten en dan kan het handig zijn om de "niet terechte" klachten eruit te filteren.
|
|
|
1903
|
Heart-Profit Boards / Heart-Profit ERP Support / Hiërarchisch indelen Artikelen in Artikelgroepen heeft nadelen LOAGKPMV
|
on: April 03, 2007, 03:23:17 pm
|
Funktie | Omschrijving | Dtm.Vl.Wyz | Dtm.L.Wyz | LOAGKPMV | Hiërarchisch indelen Artikelen in Artikelgroepen | 31-01-2006 | 08-02-2006 | Wat hier gebeurt heeft een neveneffect. Kon je voorheen alle artikelgroepen simpel koppelen met artikelmenu optie F, moet je nu 2 functies naast elkaar gaan gebruiken als er van een groeps-artikelgroep gebruik is gemaakt. ben er nog niet achter waarom en werkt niet handig. Immers een artikel valt in een groep of niet... 2e Die nieuwe functionaliteit werkt alleen bij verwijzing naar groeps-artikelgroepen, dat impliceert dus dat je een hele boomstructuur moet bouwen, analoog aan in het grootboekrekeningen systeem, klopt dit?
|
|
|
|