Heart-Profit ERP

Heart-Profit Boards => Heart-Profit ERP Support => Topic started by: BKienhuis on March 11, 2015, 09:35:36 am



Title: Raadplegen geleverde charges
Post by: BKienhuis on March 11, 2015, 09:35:36 am
Afdeling verkoop kwam met een vraag over raadplegen geleverde charges via 3-2-1-9-2. Hier vult men vaak een klientnummer in en een deel van en artikelnummer. Er volgt dan een melding 'Artikelnummer bestaat niet' welke eerder niet kwam? De zoekactie wordt overigens daarna wel correct afgemaakt. Is die melding onlangs ingebouwd?


Title: Re: Raadplegen geleverde charges
Post by: Wouter Rijnbende on March 11, 2015, 09:50:44 am
Is het van belang wanneer de melding is ingebouwd ?

Kontroleer eerst eens of de melding terecht is. :smile:

Dat de melding overigens slechts een waarschuwing is lijkt me op zich al raar.
Waarom zou ik iets opvragen van een Artikelnummer welke niet bestaat.
Is het resultaat dan al niet als vanzelf nihil ?


Title: Re: Raadplegen geleverde charges
Post by: Peter Stordiau on March 11, 2015, 10:02:25 am
Wouter, lees even beter. Je reaktie slaat wat mij betreft niet echt ergens op. 5 zinnen, allemaal nie-goed ...


Title: Re: Raadplegen geleverde charges
Post by: Wouter Rijnbende on March 11, 2015, 10:02:50 am
Los van wat invulling van een wel/niet bestaand artikelnummer voor een zin heeft...

De melding verschijnt (al sinds jaar en dag), maar alleen indien het "Aantal posities linkerdeel Artikelnummer" op 0 staat.
En... in dié hoek is wel wat gewijzigd! Daar heb je bij het uitvoeren van de Upgrade een melding over gehad (in de README.DOC).

Maar, zie http://ha1.heartprofit.nl/profit/index.php?topic=26477.0


Title: Re: Raadplegen geleverde charges
Post by: BKienhuis on March 11, 2015, 10:32:35 am
Duidelijk, bedankt!