Heart-Profit ERP

Heart-Profit Boards => Heart-Profit ERP Support => Topic started by: pascal on July 01, 2014, 11:41:23 am



Title: Veld Orderreferentie op Verkooporder (LOVOWY) te kort
Post by: pascal on July 01, 2014, 11:41:23 am
Een grote klant van ons gaat over op een nieuw systeem met Orderreferenties van 20 tekens, zie schermafdruk. We kunnen er helaas maar 18 kwijt.
Navraag leert dat de puntjes moeten blijven staan.

Is de orderreferentie uit te breiden naar minimaal 20 tekens? (of liefst voor de zekerheid meer, bv 22 of 24).

Bij voorbaat dank.


Title: Re: Veld Orderreferentie op Verkooporder (LOVOWY) te kort
Post by: Wouter Rijnbende on July 01, 2014, 11:52:45 am
Tuurlijk. Alles kan  :smile:

Maar denk je er nog steeds zo over als dit 16 uur kost ?

(Grove schatting hoor, kan ook meer zijn).


Title: Re: Veld Orderreferentie op Verkooporder (LOVOWY) te kort
Post by: Wouter Rijnbende on July 01, 2014, 11:54:47 am
(Grove schatting hoor, kan ook meer zijn).

Kleine toelichting:

* Talloze Raadpleegfunkties-/Printjes moeten kwa indeling worden aangepast
* Wordt gebruikt in Kontrakten-/Offertes
* Wordt dacht ik ook gebruikt als Faktuurferentie in Profit-Fin -> zal dus ook aangepast moeten worden.

etc.


Title: Re: Veld Orderreferentie op Verkooporder (LOVOWY) te kort
Post by: pascal on July 01, 2014, 01:33:35 pm
Tuurlijk. Alles kan  :smile:

Maar denk je er nog steeds zo over als dit 16 uur kost ?
Dat is wel veel... we gaan overleggen met de klant.


Title: Re: Veld Orderreferentie op Verkooporder (LOVOWY) te kort
Post by: Wouter Rijnbende on July 01, 2014, 02:36:58 pm
Merk op dat het misschien ook best 10 uur kan blijken te zijn.

't Gaat me er even om dat dit redelijk wat werk impliceert, en niet even 'een uurtje' aanpassing betreft. Met alleen het uitzoeken van wat er aangepast moet worden (om een reële aanbieding te maken) kunnen we al wel een paar uur bezig zijn. Als het geen geld mag kosten en je kunt het op een andere manier oplossen, graag.


Title: Re: Veld Orderreferentie op Verkooporder (LOVOWY) te kort
Post by: pascal on July 01, 2014, 05:22:55 pm
Ok, helder.
Je weet ook niet altijd van tevoren of het een uurtje is, een paar uur of toch een behoorlijke aanpassing.
We kijken eerst of we met de klant een oplossing kunnen bedenken.