Heart-Profit ERP

Heart-Profit Boards => Heart-Profit ERP Support => Topic started by: Dinand on November 09, 2011, 10:06:58 am



Title: internetbankieren
Post by: Dinand on November 09, 2011, 10:06:58 am
Heren,

Wij gaan binnenkort over op internetbankier van de ABN.
Alles gaat goed, echter als ik een BTL betalingen vanuit heart profit importeer in ABN telebaning gaat het fout.
Nu is het altijd de hamvraag waar het dan fout gaat: Bij de verzender of de ontvanger.
Ik heb de melding die ik krijg bijgevoegd.
Komt dit bekend voor bij jullie en zo ja kan daar iets aan gedaan worden?


Title: Re: internetbankieren
Post by: Wouter Rijnbende on November 09, 2011, 10:25:45 am
Zegt mij zo niets.
Lekkere melding trouwens weer... de bank keurt de import af, zegt dat er een fout is in "record", maar welk record ?
Kortom, hier kun je nog niet veel mee.

BTL betalingen bij je vorige bank gingen wel goed ?


Title: Re: internetbankieren
Post by: Dinand on November 09, 2011, 10:30:59 am
Ja, dat was ook de ABN maar dan via officenet. Dat is een standalone programma wat eruit gaat.
Iedereen moet nu over op het normale interntetbankieren.


Title: Re: internetbankieren
Post by: Wouter Rijnbende on November 09, 2011, 10:37:00 am
Tsja... als het daar wel werkt... dan zou je toch bijna wel mogen konkluderen dat het aan de zijde van de bank ligt  :(
Als zij nou duidelijk aangeven wát ze afkeuren, dan kunnen we misschien nog verder kijken naar welke filler geen spaties bevat.


Title: Re: internetbankieren
Post by: Dinand on November 09, 2011, 11:36:06 am
Ok dank je.
Ik ga met de bank in discussie hierover.
Als het opgelost is of ik weet meer dan meld ik mij weer.


Title: Re: internetbankieren
Post by: Dinand on November 10, 2011, 04:31:30 pm
Ik krijg van de bank eind volgende week een update en dan zal het volgens hun goed moeten gaan.
Even afwachten.