Title: LODATV Dynscreen werkt niet bij RANGE Post by: dirkjan on September 19, 2008, 10:20:46 am Hallo,
Bij het toevoegen van prijzen werkt de dynscreen functie niet. Wij willen dat alle kenmerk artikelen werken met STRIKT PRIJZEN. Middels Dynscreen dacht ik dit op te lossen echter als we een prijs toevoegen verschijnt toch de R :( Dirk-Jan LA Title: Re: LODATV Dynscreen werkt niet bij RANGE Post by: Peter Stordiau on September 19, 2008, 10:55:17 am Je weet het, Dynscreen is as is. :sorry:
Title: Re: LODATV Dynscreen werkt niet bij RANGE Post by: dirkjan on September 19, 2008, 11:13:06 am Dus alleen een stalen neus werkt voor diegene die het fout doet.
:eek: :eek: DJ Title: Re: LODATV Dynscreen werkt niet bij RANGE Post by: Peter Stordiau on September 19, 2008, 11:20:04 am En een Bedrijfsprameter + aanpassing natuurlijk. Ja, inderdaad, ook weer 5 uur.
Title: Re: LODATV Dynscreen werkt niet bij RANGE Post by: dirkjan on September 19, 2008, 01:30:07 pm Kijk Als ik dus kon aantonen dat we veel geld verliezen als ze een artikel met kenmerk zonder prijs toevoegen aan een verkooporder dan zou die vijf uur meteen gerechtvaardigd zijn, Maar zoekt dat perfect systeem mooi een prijs bij het kenmerk dat toevallig op R staat.
Dus weten we het niet. Toch bedankt. Title: Re: LODATV Dynscreen werkt niet bij RANGE Post by: dirkjan on September 19, 2008, 02:37:12 pm Na enige email en telefonisch contact beschouwen het topic maar gesloten.
DJ Title: Re: LODATV Dynscreen werkt niet bij RANGE Post by: Peter Stordiau on September 19, 2008, 02:48:54 pm Quote Kijk Als ik dus kon aantonen dat we veel geld verliezen Nou, dat lijkt mij nogal makkelijk : je zit doodleuk verkeerde prijzen te faktureren ! Maar op basis daarvan stel ik nu zelf dat deze default veel te gevaarlijk is. Hebben wij ook nooit zo doorgehad, en eigenlijk ook nooit van iemand te horen gekregen. Hoe dan ook, dat Range verhaal is super-speciaal en het Strikt verhaal is onwijs normaal. Dus, default is onjuist en daar wordt een S van gemaakt. :11c: Title: Re: LODATV Dynscreen werkt niet bij RANGE Post by: dirkjan on September 19, 2008, 03:23:24 pm Quote Kijk Als ik dus kon aantonen dat we veel geld verliezen Nou, dat lijkt mij nogal makkelijk : je zit doodleuk verkeerde prijzen te faktureren ! Maar op basis daarvan stel ik nu zelf dat deze default veel te gevaarlijk is. Hebben wij ook nooit zo doorgehad, en eigenlijk ook nooit van iemand te horen gekregen. Hoe dan ook, dat Range verhaal is super-speciaal en het Strikt verhaal is onwijs normaal. Dus, default is onjuist en daar wordt een S van gemaakt. :11c: Voldoende M???? Dirk-Jan |