Heart-Profit ERP

Heart-Profit Boards => Heart-Profit ERP Support => Topic started by: G van den Bosch on July 16, 2007, 11:26:55 am



Title: Overzicht klachten
Post by: G van den Bosch on July 16, 2007, 11:26:55 am
Wij voeren onze klachten in via pad 8-9-6-1. Nu willen wij klachtenoverzicht uitprinten maar het is me niet duidelijk welk pad het beste te gebruiken via 8-9-6-5 krijg ik periode a en periode b. Ik wil graag een overzicht hebben van te kiezen periode, aantal klachten per debiteur en terecht of onterecht. Hoe vul ik het correct in of welk pad kan ik het best gebruiken. Alvast bedankt voor jullie hulp.

Gert van den Bosch SE
:11c:


Title: Re: Overzicht klachten
Post by: YK on July 16, 2007, 12:29:19 pm
Voor een Klachtenoverzicht per Debiteur met daarbij het aantal klachten en of deze terecht of onterecht zijn kan het beste de optie 8-9-6-4 worden gebruikt.
Het is aan jullie zelf om te bepalen welke Debiteuren (Eerste t/m Laatste Relatie-id) je op het overzicht wilt zien en over welke periode (Begin-/Einddatum Klachten) en het soort Klachten (Levering/Ontvangst/Intern of Alles). Wat voor jullie 'correct' is kunnen wij niet bepalen.

Als er bij 8-9-6-4 bij de Rubriek 'Relatie Rubriek-id' een Rubriek wordt ingevuld, dan zullen alleen de klachten van Relaties (uit range Eerste t/m Laatste Relatie-id) welke zijn gekoppeld aan deze Rubriek worden afgedukt.

Succes


Title: Re: Overzicht klachten
Post by: G van den Bosch on July 16, 2007, 12:36:20 pm
Dat is duidelijk, alleen als ik dit overzicht draai krijg ik niet dezelfde aantallen dan wanneer ik kijk bij 8-9-6-1. Maw ik zie ze daar (bij de printfunctie) niet allemaal. hebben jullie een idee waardoor dat komt.

Gert SE


Title: Re: Overzicht klachten
Post by: YK on July 17, 2007, 01:10:35 pm
Geen idee.

Als je bij het opstarten van de print Debiteur-id 0 t/m ZZ opgeeft, geen Relatie Rubriek-id invult en bij Begin-/Einddatum Klacht bijvoorbeeld 01-01-1990 t/m 31-12-2010 invult en bij Type Klacht een 'A' dan zou je als het goed is alle Klachten die je bij het Raadplegen ziet ook op de print moeten zien.

Kun je aangeven waar de verschillen in aantallen zit?
Dus waar op de print staan er andere aantallen. Bijvoorbeeld in de totaal-regel (onderaan) onder kolom 'AANTAL' of ontbreekt er een kolom met een Klacht-Id ? Of klopt het SUBtotaal van een Debiteur niet? Of kloppen de aantallen per Klacht-id niet ?