Title: Juiste prijs bij functie LOKO Post by: dirkjan on April 13, 2007, 01:45:32 pm Beste Peter.
Hiervoor moeten we even naar de prijs en de artikelopbouw van LA bekijken. 1. Wij verkopen regelmatig artikelen tegen een tijdelijk lagere prijs 2. Wij verkopen ook zeer veel artikelen met kenmerken. 1.Indien de klant bij een retour het juiste order nummer opgeeft en niet dat van een order met een hogere prijs krijgt hij de prijs gecrediteerd die hij betaald. 2. Bij klachtorders kun je geen kenmerken invullen dus wil je de juiste prijs crediteren moet je wel werken met verkooporder en regelnummer. Dit is de enigste mogelijkheid om de juist prijs te achterhalen. Beste Peter, ik weet het niet meer helemaal zeker maar in een eerder topic heb ik dit al eens aan gekaart dat het niet mogelijk was om een artikel met kenmerken retour te ontvangen. Jij vond dit een goede opmerking en volgens mij is het daar bij gebleven. ALs er geen betaald werk meer is zeker een item om op te nemen denk ik????????? Dirk-Jan LA Title: Re: Juiste prijs bij functie LOKO Post by: Peter Stordiau on April 13, 2007, 03:23:22 pm Nee hoor. Ik kan je vertellen dat de Klachten module op dit moment herschreven wordt. Is alleen niet binnen enkele dagen gebeurd en moet een beetje tussendoor.
N.b.: Ooit is de module ontstaan alleen voor Verkoop; later is daar Inkoop aan toegevoegd en toen is het gaan rammelen. Iets wat niet helemaal gebruikelijk is binnen Profit, en daarom doen we het nu opnieuw. Title: Re: Juiste prijs bij functie LOKO Post by: dirkjan on April 13, 2007, 03:45:34 pm Mooi mooi
Dus als ik het goed lees want jouw tekst is zeer duidelijk geschreven!!!!! Binnenkort verleden tijd Thanks Dirk-Jan |