Heart-Profit ERP

Heart-Profit Boards => Heart-Profit Webshop Support => Topic started by: Demis van Kouwen on December 29, 2006, 11:17:58 am



Title: Melding in assortiment "CHECK INPUT"
Post by: Demis van Kouwen on December 29, 2006, 11:17:58 am

Bedrijf HVC
Ik heb de melding op de webshop "Check Input". Dit als ik via het dropdown menu het assortiment opvraag.
Zie printscreen.

Wat is hiermee aan de hand?
:14c:
:19c:


Title: Re: Melding in assortiment "CHECK INPUT"
Post by: remco on January 02, 2007, 11:37:01 am
De melding 'CHECK INPUT' in een bepaalde kolom geeft aan er iets fout is met de waarde die is ingevuld in de SQL database in de betreffende Rubriek.  In dit geval was dat de rubriek KENMERK bij Artikelen.

Deze was helemaal leeg voor Artikel 815110 wat dus de reden was voor de melding. Er is iets fout gegaan met de synchronisatie maar de oorzaak is nog niet bekend.  Ik heb Robert gevraagd om dit nader uit te zoeken.



Title: Re: Melding in assortiment "CHECK INPUT"
Post by: Peter Stordiau on January 02, 2007, 11:51:55 am
Zie ook http://ha1.heartprofit.nl/profit/index.php?topic=17182.msg17930#msg17930 en http://ha1.heartprofit.nl/profit/index.php?topic=17182.msg17931#msg17931 ...


Title: Re: Melding in assortiment "CHECK INPUT"
Post by: Demis van Kouwen on January 16, 2007, 07:22:32 pm
Is hier al wat meer over bekend?


Title: Re: Melding in assortiment "CHECK INPUT"
Post by: remco on January 17, 2007, 09:01:24 am
Ik heb op de webshop van HVC gekeken en het probleem doet zich niet meer voor bij 815110.