Heart-Profit ERP
May 18, 2024, 04:37:04 pm *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Gebruiker JB verwijderen lukt niet - nog aanwezig in een (oud) bedrijf?  (Read 301 times)
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
pascal
Designer
*****
Offline Offline

Posts: 2580


View Profile WWW
« on: January 16, 2024, 10:58:39 am »

Goedemorgen, ik wil graag een nieuwe gebruiker JB aanmaken via menu 9-2-1, F4.
Helaas krijg ik de melding dat dit niet kan omdat het gebruikersaccount al aanwezig is in bedrijf BBB-EURO, zie schermafdruk.

Dit bedrijf wordt niet meer gebruikt en kan ik ook niet meer vinden onder menu 9-1.
Kunnen jullie de gebruiker JB verwijderen (uit BBB-EURO?) zodat ik deze initialen weer kan gebruiken?

Bij voorbaat dank!

Logged

Heart-Profit company ID: BS
Wouter Rijnbende
Administrator
Partner
*****
Offline Offline

Posts: 5360


View Profile WWW
« Reply #1 on: January 16, 2024, 02:14:10 pm »

Tsja... hier kunnen we alles van vinden... maar...  misschien kunnen we volstaan met het feit dat de melding die je op het scherm krijgt een doodnormale Enter = Door, Escape = Terug melding is, en je dus gewoon op "Door" kunt drukken. Probleem opgelost. Toch?

Merk op dat het Gebruikersbestand in een niet-ADS-versie gelijk is voor de Test- en de Produktiebestanden, en dus kán het zo zijn dat je in Produktie weliswaar niet over dat bedrijf beschikt, maar in Test wel. Overigens bevat dat bedrijf een komplete waslijst van gebruikers, dus ik vermoed dat iemand ooit het gewone bedrijf naar een euro bedrijf heeft gekopieerd. Misschien wel om te kijken of je een Database Valuta kon aanpassen. Hoe dan ook, we kunnen uren besteden om uit te zoeken wat hier gebeurd is, maar "gewoon Enter = Door" is toch ook een oplossing?




Logged

Heart-Profit company ID : HA
pascal
Designer
*****
Offline Offline

Posts: 2580


View Profile WWW
« Reply #2 on: January 16, 2024, 02:55:26 pm »

ENTER = Door lost het probleem inderdaad op, ik kan de gebruiker gewoon aanmaken.
Eenvoudiger dan gedacht, dank!

Logged

Heart-Profit company ID: BS
Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1 RC2 | SMF © 2001-2005, Lewis Media Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.01 seconds with 19 queries.