Heart-Profit ERP
May 18, 2024, 04:16:12 pm *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Afscheid  (Read 15054 times)
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Peter
Helper
*
Offline Offline

Posts: 87


View Profile WWW
« on: December 12, 2014, 10:30:25 am »

Ik dacht, het is vrijdag, mijn vaste zeurdag op het forum, dus ik heb wat te melden. Na 8,5 jaar bij v.d. Bosch Beton ga ik het bedrijf en dus ook Heart Profit verlaten. Ik heb in de afgelopen jaren de website van v.d. Bosch Beton onderhouden. Dit gebeurt met de techniek van ZeeBoer, Utopis Platform. Mede omdat Reindert de Boer de grote vriend van Peter Stordiau is, heb ik besloten bij ZeeBoer te gaan werken.

Ik moet zeggen, de afgelopen jaren heb ik wel eens gemopperd op jullie en een echt compliment zal er ongetwijfeld niet gekomen zijn uit mijn mond. Daarom, op de valreep, het volgende. Ik heb Heart Profit altijd gezien als een perfect ERP-systeem. Hoewel jullie facturen uiteraard te hoog zijn (ik moet dit van Dinand melden) is de prijs-kwaliteitverhouding bij jullie perfect. Noem een idee en jullie kunnen er wat mee. Uiteraard hebben wij vaak zaken aangedragen die een brug te ver bleken, maar over het algemeen zien jullie de zaken als een uitdaging en niet als een probleem. Dat waardeer ik.

Nou, genoeg geslijm. Bedankt voor de samenwerking.
Logged

v.d. Bosch Beton* / verkoop binnendienst
Heart-Profit company ID : BS
Peter Stordiau
Administrator
Partner
*****
Offline Offline

Posts: 4072


Just testing


View Profile WWW
« Reply #1 on: December 12, 2014, 12:00:02 pm »

Nou moe ...

Maar heeft er nou iemand aan jullie zijde bedacht dat het voortaan beter gaat worden op vrijdag ? In dat geval ben ik het niet met hem eens.

Quote
Mede omdat Reindert de Boer de grote vriend van Peter Stordiau is, heb ik besloten bij ZeeBoer te gaan werken.

Ik kan niet beoordelen of hier enig sarcasme in het spel is, maar dat moet komen omdat ik me Reindert herinner als iemand die meedacht. Zelfs met mij. Heb ik dit verkeerd ?

Nou kennen we het verhaal van de opstoppende BBB auto's in Oene intussen wel, maar nu vrees ik nog erger : Ga ik nou dagelijks tegen jou aanrijden op weg naar Vaassen ?

Nou joh, ik kan me niet herinneren ooit ook maar 1 probleempje te hebben meegemaakt tussen ons, en dat kan niet iedereen zeggen.
Jammer ...

Peter
Logged

Heart-Profit company ID : HA
moderator all boards
Peter
Helper
*
Offline Offline

Posts: 87


View Profile WWW
« Reply #2 on: December 12, 2014, 12:04:48 pm »

Nee, niet sarcastisch, eerder ironisch. Haha. Inderdaad, dagelijks heen en weer rijden... We denken er hier bij v.d. Bosch overigens over na om ook iemand bij jou te laten solliciteren. Heeft dat zin... ;-)
Logged

v.d. Bosch Beton* / verkoop binnendienst
Heart-Profit company ID : BS
Peter Stordiau
Administrator
Partner
*****
Offline Offline

Posts: 4072


Just testing


View Profile WWW
« Reply #3 on: December 12, 2014, 12:34:19 pm »

swoon
Logged

Heart-Profit company ID : HA
moderator all boards
Peter
Helper
*
Offline Offline

Posts: 87


View Profile WWW
« Reply #4 on: December 12, 2014, 01:11:38 pm »

Haha
Logged

v.d. Bosch Beton* / verkoop binnendienst
Heart-Profit company ID : BS
Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1 RC2 | SMF © 2001-2005, Lewis Media Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.045 seconds with 20 queries.