Heart-Profit ERP
May 05, 2024, 10:23:59 am *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: webshop bekijken  (Read 42443 times)
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
r.rijnvos
Knowledgable
**
Offline Offline

Posts: 224


View Profile WWW
« on: November 29, 2011, 09:39:33 am »

Heb je voor mij een Userid + Wachtwoord om dit eens te bekijken.


Om gebruik te maken van de Webshop is een Userid en Wachtwoord nodig; deze zullen in later stadium hier worden geplaatst.
Na inloggen kunnen bestellingen worden geplaatst die daadwerkelijk in ons Heart-Profit systeem terechtkomen. Alles werkt dus, doch er wordt niet geleverd en ook niet gefaktureerd. 
Logged

Heart-Profit company ID : RB
Peter Stordiau
Administrator
Partner
*****
Offline Offline

Posts: 4071


Just testing


View Profile WWW
« Reply #1 on: December 06, 2011, 08:45:13 am »

Beetje laat ... Sorry.

Ik denk dat het (intussen) verstandiger is als je eerst laat weten wat je wilt; wij hebben "tig" van die Webshops nu, en ze gedragen zich allemaal anders. Dus, wat wil je dat een klant ermee kan, hoe wil je dat die bestelt, betaalt, fakturen (enz. enz.) ontvangt. Ennehh, ben je hier wel op voorbereid ?

Ik weet het, je moet ergens beginnen, maar om zoiets op te zetten moet je redelijk serieus zijn en er tegenkunnen dat je meer verkoopt, afhankelijk van de opzet. Dus bijvoorbeeld : de opzet kan ook zo zijn dat je alleen je normale klanten ermee bedient; dan verkoop je helemaal niet meer (ook weer opgelost yes). Maar ... ik zou eerst maar eens onderzoeken of je wel één klant hebt die via de Webshop zou gaan bestellen (met de suggestie : niet één). Wat dit betreft, denk ook eens na : zouden jullie dat zelf graag doen ? ik vermoed van niet ...
Logged

Heart-Profit company ID : HA
moderator all boards
Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1 RC2 | SMF © 2001-2005, Lewis Media Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.04 seconds with 22 queries.