Heart-Profit ERP
May 18, 2024, 06:50:17 pm *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Login Register  
Pages: 1 [2] 3 4  All
  Print  
Author Topic: Aanpassen van items in een MSDS  (Read 26674 times)
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Wouter Rijnbende
Administrator
Partner
*****
Offline Offline

Posts: 5360


View Profile WWW
« Reply #15 on: February 13, 2009, 08:28:38 am »

Is voor deze aanpassing een upgrade nodig?

Ja, inmiddels wel, omdat ik een bug in die explorer heb gevonden waardoor e.e.a. alsnog niet lekker werkt.
Logged

Heart-Profit company ID : HA
BKienhuis
Knowledgable
**
Offline Offline

Posts: 450


View Profile WWW
« Reply #16 on: February 13, 2009, 09:07:14 am »

Kun je die upgrade vandaag al voor me klaar zetten? Dan ga ik die in het weekend installeren zodat we volgende week al kunnen testen.
Logged

Heart-Profit company ID: SC
Wouter Rijnbende
Administrator
Partner
*****
Offline Offline

Posts: 5360


View Profile WWW
« Reply #17 on: February 13, 2009, 10:01:29 am »

Ik wacht liever even, want ik ben met nog meer MSDS zaken bezig, waarvoor e.e.a. wat drastischer op zijn kop gaat.

Zó belangrijk is dit het direkt bekijken in de explorer nu ook weer niet (toch?). Kun je (voor nu, tijdelijk) best even oplossen met een snelkoppeling naar c:\troep\prfile.mht op in je Windows Taakbalk.  Wink
Logged

Heart-Profit company ID : HA
BKienhuis
Knowledgable
**
Offline Offline

Posts: 450


View Profile WWW
« Reply #18 on: February 13, 2009, 10:03:18 am »

Oké, dat is inderdaad ook wel een oplossing voor eerst.
Logged

Heart-Profit company ID: SC
Wouter Rijnbende
Administrator
Partner
*****
Offline Offline

Posts: 5360


View Profile WWW
« Reply #19 on: February 16, 2009, 02:06:12 pm »

Ik ben inmiddels bezig geweest met toevoegen van style tags en qua layout klopt het nu wel weer. Alleen krijg ik de getallen bij vlampunt, dichtheid, soortelijke massa e.d. nog niet in het document. Bij de td-teksten waar nog niets mee is gebeurd in dhtml komen de getallen nog steeds wel in de msds maar zo gauw als het in dhtml is bewerkt niet meer.

Dit probleem is inmiddels óók opgelost, zie Releasenote http://ha1.heartprofit.nl/profit/index.php?topic=21231.0

Kan helaas niet garanderen dat het op alle plekken zal zijn opgelost, omdat er honderden manier zijn om een stukkie tekst op je MSDS te krijgen. Ik heb i.i.g. getest met de produktomschrijving in hoofdstuk #1, alsmede met de eigenschappen in hoofdstuk #9. In beide gevallen kan ik nu met de DHTML editor de tekst vastleggen, en wordt de waarde van het Standaard Element achter aan die HTML tekst vastgeplakt. Het Standaard Element krijg op deze wijze ook dezelfde formattering zoals je met de tekst in je DHTML editor hebt vastgelegd.
Logged

Heart-Profit company ID : HA
Wouter Rijnbende
Administrator
Partner
*****
Offline Offline

Posts: 5360


View Profile WWW
« Reply #20 on: February 16, 2009, 02:07:27 pm »

Ik wacht liever even, want ik ben met nog meer MSDS zaken bezig, waarvoor e.e.a. wat drastischer op zijn kop gaat.

Dit was waar ik mee bezig was. Wat mij betreft zou je nu een Upgrade kunnen aanvragen.
Logged

Heart-Profit company ID : HA
BKienhuis
Knowledgable
**
Offline Offline

Posts: 450


View Profile WWW
« Reply #21 on: February 16, 2009, 02:37:54 pm »

Deze upgrade wil ik wel weer voor komende vrijdag gaan inplannen. Ik hoop wel dat dan de waarden ook worden getoond want dat krijg ik op dit moment helemaal niet voor elkaar (met 2 td-teksten ook niet).
Logged

Heart-Profit company ID: SC
Wouter Rijnbende
Administrator
Partner
*****
Offline Offline

Posts: 5360


View Profile WWW
« Reply #22 on: February 16, 2009, 03:33:36 pm »

Ik hoop wel dat dan de waarden ook worden getoond want dat krijg ik op dit moment helemaal niet voor elkaar (met 2 td-teksten ook niet).

Dat zei ik, dat kan ik je niet met 100% beloven, maar ik vermoed van wel. Bij mij doet ie het nu i.i.g. waar dat voorheen niet het geval was.

NB: Ik kan je nog wel proberen Profit-Base-Test aan te smeren ;-) Met die module heb je niet alleen Testbestanden, maar heb je in die Testbestanden ook nog eens de programmatuur gescheiden van Produktie. Op die manier zou je een Upgrade kunnen krijgen in je Testomgeving, terwijl produktie gewoon door kan werken op de oude manier. Pas als je de Upgrade zelf als "voldoet" betiteld, kun je besluiten de Upgrade van Test- om te zetten naar Produktie.


Logged

Heart-Profit company ID : HA
wilfred
Helper
*
Offline Offline

Posts: 49


View Profile
« Reply #23 on: February 16, 2009, 03:46:23 pm »

Quote
dan moet je zelf het bestand opzoeken in je troep-directory. Is het niet mogelijk om de prfile.htm direct automatisch te openen?

Aansluitend: Is het ook mogelijk om zelf een locatie te bepalen waar dergelijke bestanden worden opgeslagen zodat terug zoeken eenvoudiger word. Indien meerdere gebruikers bezig zijn bestaat nl. de kans dat het bestand wordt overschreven (en natuurlijk juist op een moment dat het niet uitkomt)
Logged

Heart-Profit company ID: SC
Wouter Rijnbende
Administrator
Partner
*****
Offline Offline

Posts: 5360


View Profile WWW
« Reply #24 on: February 16, 2009, 07:21:11 pm »

Indien meerdere gebruikers bezig zijn bestaat nl. de kans dat het bestand wordt overschreven

De \TROEP directory staat in principe op je lokale werkstation.
Mag op zich ook wel op het netwerk, maar dan "een plekje specifiek voor die user" (bijv. \USERDATA\WR\TROEP).
Een andere gebruiker kan dit niet zomaar even overschrijven; de gebruiker zelf wel.


Aansluitend: Is het ook mogelijk om zelf een locatie te bepalen waar dergelijke bestanden worden opgeslagen

Via de CONFIG.HRT kun je aangeven waar je Troepdirectory zich bevindt, en hoe deze moet heten.
Logged

Heart-Profit company ID : HA
BKienhuis
Knowledgable
**
Offline Offline

Posts: 450


View Profile WWW
« Reply #25 on: February 23, 2009, 08:48:12 am »

Quote
dan moet je zelf het bestand opzoeken in je troep-directory. Is het niet mogelijk om de prfile.htm direct automatisch te openen?

Aansluitend: Is het ook mogelijk om zelf een locatie te bepalen waar dergelijke bestanden worden opgeslagen zodat terug zoeken eenvoudiger word. Indien meerdere gebruikers bezig zijn bestaat nl. de kans dat het bestand wordt overschreven (en natuurlijk juist op een moment dat het niet uitkomt)


Dit gaat in ons geval alleen op voor de gebruikers die via citrix inloggen op het systeem. Nu de MSDS automatisch wordt geopend kun je hem direct opslaan op een locatie van je eigen keuze.
Logged

Heart-Profit company ID: SC
BKienhuis
Knowledgable
**
Offline Offline

Posts: 450


View Profile WWW
« Reply #26 on: February 23, 2009, 08:49:49 am »

De waarden bij de TD-teksten worden weer getoond dus vooralsnog lijkt het nu allemaal weer behoorlijk te werken!
Logged

Heart-Profit company ID: SC
Wouter Rijnbende
Administrator
Partner
*****
Offline Offline

Posts: 5360


View Profile WWW
« Reply #27 on: February 23, 2009, 11:39:24 am »

Leuk dat je dat nog even laat weten.  Wink
Logged

Heart-Profit company ID : HA
BKienhuis
Knowledgable
**
Offline Offline

Posts: 450


View Profile WWW
« Reply #28 on: March 04, 2009, 01:20:37 pm »

Het volgende probleem doet zich inmiddels voor: we hebben bij TD-teksten (1-1-7-5-3) de tekst-id 'RZO' geprobeerd aan te passen met de DHTML editor (dit is een TD-tekst waar alleen wordt verwezen naar het standaard element RZO). Dit is wel gelukt maar nu wordt er bij producten waar voorheen in rubriek 2 meerdere R-zinnen werden afgedrukt nu nog maar 1 R-zin afgedrukt. In rubriek 15 gaat het ook weer mis, daar wordt de eerste R-zin niet weergegeven maar de andere niet. Bijvoorbeeld C4P000212/B, bij dit product horen in rubrieken 2 en 15 de R-zinnen 10, 38 en 20/21 te staan. Als ik nu een nieuwe MSDS maak, dan komt in rubriek 2 alleen R10 en in rubriek 15 komen R38 en R20/21. Zien we iets over het hoofd of hebben we iets niet goed gedaan?
Logged

Heart-Profit company ID: SC
BKienhuis
Knowledgable
**
Offline Offline

Posts: 450


View Profile WWW
« Reply #29 on: March 09, 2009, 10:47:10 am »

Kan hier nog even naar gekeken worden?
Logged

Heart-Profit company ID: SC
Pages: 1 [2] 3 4  All
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1 RC2 | SMF © 2001-2005, Lewis Media Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.02 seconds with 20 queries.