Heart-Profit ERP
May 18, 2024, 03:49:35 pm *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: (voorkeurs)leverancier tonen per product op de webshop  (Read 2834 times)
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Demis van Kouwen
Profitable
***
Offline Offline

Posts: 1249

Get starting...


View Profile WWW
« on: May 24, 2007, 07:07:38 am »

Toch maar eventjes een topic op het forum.
Ik heb de wens dat de leverancier getoond wordt bij de artikelen op de webshop. Wat mij betreft mag dit dan de voorkeursleverancier zijn. Met Remco is dit reeds besproken.

Het mooiste lijkt mij dat tussen de kolommen "artikel" en "omschrijving" de leverancier getoond wordt.

Remco: Wat is hier de status van?
Logged

Heart-Profit company ID : GE
remco
Helper
*
Offline Offline

Posts: 47



View Profile WWW
« Reply #1 on: May 31, 2007, 09:57:11 am »

Dit is al een tijdje af maar ik denk niet dat ik het afgemeld heb bij je.

We hadden uiteindelijk besloten om de VoorkeursleverancierID te tonen in de Tooltip van de Product Informatie button.  We hadden gekozen om de ID te tonen omdat anders de query nog ingewikkelder zou worden met extra JOINS en dus meer tijd zou gaan kosten.

Op de Product Info pagina zouden we de volledige naam gaan tonen, dit gedeelte is nog niet gedaan.

Er is een nieuwe Parameter toegevoegd in de config file die dit regelt: ToonVoorkeursLeverancier Y/N. 

Indien er een Voorkeursleverancier bestaat voor het Artikel dan toont de tip b.v. "Voorkeursleverancier: x. Klik voor meer informatie".

Indien er geen Voorkeurleverancier bestaat dan toont de tip de normale tekst: "Productinformatie"



Deze Parameter stond in de testshop op N maar nu inmiddels op Y.

 
Logged

Heart-Profit company ID : HA
Demis van Kouwen
Profitable
***
Offline Offline

Posts: 1249

Get starting...


View Profile WWW
« Reply #2 on: May 31, 2007, 10:11:39 am »

Quote
Indien er een Voorkeursleverancier bestaat voor het Artikel dan toont de tip b.v. "Voorkeursleverancier: x. Klik voor meer informatie".
Ziet er goed uit, ik zou dan wel graag de volledige naam van de leverancier willen zien; GREDEL1: dat zegt de leverancier niet zoveel  yes

Wil je dit aanpassen svp?

nb. wat mij betreft kun je dit op de liveshops ook inplementeren.

Logged

Heart-Profit company ID : GE
Demis van Kouwen
Profitable
***
Offline Offline

Posts: 1249

Get starting...


View Profile WWW
« Reply #3 on: August 13, 2007, 11:16:03 am »

Remco,

Even 2 dingetjes:

Quote
ik zou dan wel graag de volledige naam van de leverancier willen zien; GREDEL1: dat zegt de leverancier niet zoveel 
Volgens mij is dit nog niet opgelost, ik zie op de HVC site dat de relatiecode nog getoond wordt. Dit moet echt de leveranciersnaam worden.

Daarnaast (2e punt) krijgen wij veel klachten dat de klant zichtbaar wil hebben bij het zoeken van artikelen, dus een klant drukt een zoekterm in en wil direct kunnen zien welke leverancier dit aanlevert. Ik ben er toch voorstander van dat de leverancier op getoond wordt op het 1e scherm, dus niet achter de "ď" maar direct bij de artikelgegevens.

Kun je hier nog iets op verzinnen?
Logged

Heart-Profit company ID : GE
Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1 RC2 | SMF © 2001-2005, Lewis Media Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.017 seconds with 19 queries.